Hitin arvot: mikä on yrityksellemme tärkeää
ARVO
…merkitsee meille sitä, että
Huolenpito
1) asiakkaista: tarkoittaa totuudenmukaista markkinointiviestintää, asiakkaan kuuntelemista ja toiveiden huomioon ottamista, joustavuutta ja nopeutta, turvallisuutta… Pyrimme kanta-asiakkuuksiin ja pidämme asiakkaisiimme yhteyttä säännöllisesti. Palaute on meille tärkeää.
2) työntekijöistä: tarkoittaa, että pyrimme löytämään oikean tekijän oikealle paikalle, työturvallisuus ennen kaikkea, kannustamme ja tuemme ammatillista pätevöitymistä ja täydennyskoulutusta, joustamme työajoissa.
3) yhteistyökumppaneista: tarkoittaa, että pidämme heidät ajan tasalla, yhteistyömme perustuu kirjallisiin sopimuksiin, jotka olemme yhdessä laatineet, olemme avoimia ja pidämme heihin yhteyttä muulloinkin kuin työasioissa. Teemme yhdessä tuotekehitystä.
4) toimintaympäristöstä: tarkoittaa että suojelemme ja vaalimme Suomen arvokasta luontoa, retkeilemme roskattomasti, vältämme motorisoitua liikkumista ja noudatamme retkeilijöiden ikiaikaisia periaatteita. Myös sosiaalinen toimintaympäristö on meille tärkeä: ostamme pientuottajilta, suosimme lähi- ja luomuruokaa ja ylläpidämme välineitämme korjaamalla ne itse ja näin takaamme nille mahdollisimman pitkän käyttöiän. Vältämme kertakäyttökulttuuria.
Ilo
Ohjelmamme (myös koulutus) perustuu vapaaehtoisuuteen ja sen tarkoituksena on tuottaa vastuullisesti ja turvallisesti iloa, hyvää mieltä ja hyvinvointia. Ketään asiakasta ei saa loukata eikä hän saa tuntea tulleensa nolatuksi. Hymy on paras asiakaspalvelumallimme ja työn tekeminen ilo.
Tuloksellisuus
Toimintamme tulee olla taloudellisesti tuottavaa. Työllistäminen on meille iso arvo. Toimintamme tulee parantaa myös yhteistyökumppaneittemme ja asiakkaittemme tuloksellisuutta esim. paranevana työilmapiirinä.